Informacija teikiama ir užsakymai priimami
Tel. +370 659 21 932
El. paštu edukacija@muziejus.lt arba

Pateikus UŽSAKYMĄ/UŽKLAUSĄ

Kaip atsiranda perlas?

Grupės dydis – iki 30 asm.
Trukmė – 45 min.
Auditorija – 1; 2; 3; 4 klasė
Kompetencijos – kritinio mąstymo; kultūrinė; kūrybiškumo; komunikavimo; pažinimo; socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos.  
Prieinamumas – paslauga pritaikyta su nežymiu intelekto sutrikimu / psichosocialine negalia ir/ ar judumo negalia
Vieta – muziejuje (akvariumas); išvažiuojamoji paslauga (veikla organizuojama Jūsų mokykloje); nuotolinė paslauga
Kalba – LT, EN
Kaina – 60.00 € (nuotolinė paslauga 40 €)
Arba užsakymas per Kultūros paso sistemą 

Ko sieksime? 
Tyrinėjant, kaip ir kokie perlai susiformuoja gamtoje, ugdyti suvokimą, kad labai svarbu ir save auginti kaip perlą.


Ką veiksime? 
Istorijos apie perlus yra apaugusios daugybę mitų bei pasakojimų: nuo tokių, kurie teigia, jog pirmieji perlai atsirado iš Ievos ir Adomo ašarų, iki tokių, kurie teigia, jog perlai turintys mistinių galių, galinčių net pražudyti. Tikėti ar ne – kiekvieno individualus pasirinkimas. Užsiėmimo dalyviai sužinos ir pačius tikriausius faktus apie neįprastą perlo gimimą, jo augimą, jo namus. Moksleiviai bus pakviesti į improvizuotą perlo auginimo laboratoriją, kur pritaikę įgytas žinias čia galės patys užsiauginti po šokoladinį perlą.
Pasitelkdami asociatyvų mąstymą moksleiviai ieškos sąsajų tarp gamoje ir jų gyvenime vykstančių procesų, mokysis atpažinti perlus artimųjų žmonių charakteriuose, darbuose bei skirti dirbtinio ir natūralaus perlo vertę gamtoje ir žmonių gyvenime. Tik šio užsiėmimo metu bus galima pamatyti ir paliesti patį brangiausią perlą pasaulyje.